a brief excerpt

"If the Church's worship is faithful, it will eventually be subversive of the culture surrounding it, for God's truth transforms the lives of those nurtured by it"

- Marva Dawn

Thursday, May 31, 2007

Pictures from our Thunder Bay team

My Site Director Jenn trying to kill me with a plastic knife and me calling my Area Director Lisa in despair while waiting at Toronto airportMe and my roomie Steven Timothy Dykstra
Our awesome team shot on the docks in T-Bay
Our team sitting on the docks contemplating an exciting summer about to happen. (LtR - Willem, Jenn, Rachel, Steve, Shannon)
One of the empty grain elevators in T-bay, they are really big...

1 comment:

Anonymous said...

Hee Wimpertje, Gaaf dat je je blog een beetje bij houdt! Heel goed van jou... Achteraf kan ik mij herinneren dat Jeroen en ik de allerlekkerste tiramisu van de hele wereld in Thunder Bay hebben gehad. Die italiaan zat in dezelfde straat als de Best Western... Ik hoop dat tie er nog zit, het is echt een aanrader! Hij is alleen 's ochtends gesloten, daar zijn Jeroen en ik op een zeer pijnlijke manier achter gekomen, haha! Maar goed... Hier alles goed (met Jeroen iets minder, zijn klas heeft het examen waarschijnlijk niet al te best gemaakt...). Maar ik heb een week vakantie en daar geniet ik lekker van! Ik heb gisteren allerlei vriendinnetjes bezocht en vandaag komen Ger en Nathan... Heb jij nog een telefoonnummer? Dan kunnen we jou eens bellen (voordat wij over een week of 5 naar Afrika vertrekken...). Doe het rustig aan en geniet lekker verder!

Kusje, Jacq